Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Μη ξεγελιέσαι από τα δάκρυα ενός φασίστα

Της Κλειώ Ιωάννου

Με τη στάση του αυτή, επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά κάτι, που είναι γνωστό από καιρό


Στη Βουλή έφθασαν στις υπό δρακόντεια μέτρα ασφαλείας οι προφυλακισμένοι βουλευτές της Χρυσής Αυγής, Στάθης Μπούκουρας και Γιώργος Γερμενής για τη διαδικασία συζήτησης του αιτήματος των δικαστικών Αρχών για την άρση ασυλίας τους καθώς και των συναδέλφων τους Νίκου Μίχου και Χρυσοβαλάντη Αλεξόπουλου.

Την παράσταση, "έκλεψε" η ομιλία του πρώην χρυσαυγίτη Στάθη Μπούκουρα, ο οποίος με δάκρυα και λυγμούς προσπάθησε να διαγράψει κάθε σχέση του, πολιτική και ιδεολογική, με το κόμμα στο οποίο ήταν ενταγμένος μέχρι πριν να συλληφθεί. Κλαίγοντας και επικαλούμενος την οικογένειά του (Ο Λουκμάν, ο Φύσσας και τόσα θύματα δεν είχαν οικογένεια, έπεσαν από τον ουρανό), επιχείρησε να πείσει τους βουλευτές για την αθωότητά του.

Με τη στάση του αυτή, επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά κάτι, που είναι γνωστό από καιρό. Οτι οι φασίστες, είναι θρασύδειλα ανθρωπάκια που κρύβονται μέσα στις τρύπες τους με την πρώτη ευκαιρία, έτοιμοι να απαρνηθούν τις ιδέες τους και τη δράση τους για να προστατέψουν το τομάρι τους. Τη δύναμη τους και τον πατριωτισμό τους, έχουν μάθει να τον επιδεικνύουν μόνο στους αδύναμους, στους μετανάστες και τους αγωνιστές, μόλις πέσει το σκοτάδι, με τις πλάτες της αστυνομίας και τις χρηματοδοτήσεις των εφοπλιστών και των μαφιόζων.

Στάθης Μπούκουρας 7.5.2014:

«Δεν έκανα έγκλημα, εκλέχτηκα βουλευτής με τη Χρυσή Αυγή, δεν είμαι φασίστας», είπε, φωνάζοντας και κλαίγοντας.

«Κάποιοι γελάνε και με χλευάζουν», είπε, αναφέροντας ότι είναι περήφανος που εκπροσωπεί τον λαό στο κοινοβούλιο. «Είμαι ένα λαϊκό παιδί που εργάζομαι από 15 χρονών, κοιμήθηκα φούρναρης και ξύπνησα βουλευτής και είμαι περήφανος γι΄ αυτό».

«Δεν έχω απάντηση στα παιδιά μου γιατί είμαι φυλακή», προσέθεσε και όντας σε φόρτιση φώναζε: «Ποιο είναι το έγκλημα; Τι έχω κάνει πείτε μου; Στέκομαι όρθιος με ψυχοφάρμακα!. Με λεξοτανίλ και με λαντόζ». «Έτυχε και έγινα βουλευτής της ΧΑ, δεν είμαι φασίστας, δεν είμαι ναζιστής. Πατριώτης είμαι. Ήμουν ΠΑΣΟΚ, ο Ανδρέας Παπανδρέου με έκανε εθνικιστή», σημείωσε.


Ο Οικογενειάρχης – λαϊκό παιδί με το δακρύβρεχτο σόου, δεν μπορεί και δεν θα καλύψει ποτέ τα εγκλήματα της οργάνωσης στα οποία όσο και αν κόπτεται ότι δεν ήξερε, συμμετείχε, συναινούσε και καθοδηγούσε.

Που ήταν ο αθώος οικογενειάρχης εδώ:

«Είμαι περήφανος που ανήκω στο στρατό της Χρυσής Αυγής». «Γιατί στρατιώτες είμαστε, στρατιώτες του έθνους και της φυλής μας» έλεγε στις 23.12.2013 στο παρακάτω βίντεο μετά απο "συσσίτιο μόνο για έλληνες" (2:35 λεπτό).


Πού ήταν το γνήσιο λαϊκό παιδί όταν εκβίαζε επιχειρηματίες και συμμετείχε βομβιστικές επιθέσεις κατά μελών της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς σύμφωνα με καταγεγραμμένες καταγγελίες κατοίκων της Κορίνθου;

Τι έλεγε ο απλός φούρναρης που ξύπνησε ένα πρωί και έγινε βουλευτής, όπως είπε, για το παρακάτω γεγονός, το οποίο έξω από τα κάγκελα της φυλακής, επικροτούσε;


"Δεν είμαι φασίστας", είπε, αλλά και στα δικά του χέρια αναφερόταν ο "αρχηγός" του Νίκος Μιχαλολιάκος στην παρακάτω ομιλία.


Προφανώς τότε, αντί να κλαψουρίζει παρακαλώντας να τον αθωώσουν, μάλλον γέλαγε και έσφιγγε το χέρι του «συναγωνιστή του» Ηλία Κασιδιάρη.


Και σίγουρα, μέχρι να χτυπήσει την πόρτα του η αστυνομία, θα δήλωνε περήφανος και για τη φυσικό επακόλουθο της δράσης του πυρήνα της Νίκαιας και των δολοφόνων του αντιφασίστα μουσικού Παύλου Φύσσα. Μαζί με τους φονιάδες, θα συμμετείχε σε αρκετές δράσεις, γυμνάσια και εκδηλώσεις κραυγάζοντας εθνικιστικά και ρατσιστικά συνθήματα.

Και είμαι σίγουρη, επίσης, πως ούτε ένα δάκρυ δεν κύλησε για τη δολοφονία του "λαθρομετανάστη", κατα τα δικά του λεγόμενα, Σαχζάτ Λουκμάν, που πέθανε απο χέρι μέλους της Χρυσής Αυγής, όπως πολύ πρόσφατα αποδείχτηκε στο δικαστήριο.


Θυμίζουμε και ένα παλιό Βίντεο με τίτλο "Τι (το γράφουν "τη) χρειάζεται για να γίνεις Μέλος της Χρυσής Αυγής - Τότε μάλλον δεν έπαιρνε ψυχοφάρμακα


Τα δάκρυα, λοιπόν, του φασίστα δεν με ξεγελούν ούτε με συγκινούν. Ειναι δάκρυα δειλίας και προσπαθούν να ξεπλύνουν τα εγκλήματα μιας ναζιστικής οργάνωσης που η ιδεολογία της, είναι υπεύθυνη για τις πιο μαύρες σελίδες της ιστορίας. Είναι δάκρυα που αποδεικνύουν τον πραγματικό εαυτό της υποταγμένης και λιγόψυχης κοσμοθεωρίας τους.

Πηγή:alfavita

Δεν υπάρχουν σχόλια :